wtorek, 13 marca 2018

Wielkanocna kartka z wiankiem z sizalu / Easter card with a wreath from sisal

Witajcie, z tej strony Karolina

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, dlatego już czas zabrać się za kartki. Moja inspiracja dla Was na dziś to Wielkanocna kartka z wiankiem z sizalu.
Kartka ma format DL, który ostatnio bardzo mi się spodobał ze względu na nowe możliwości ułożenia kompozycji. Na tło wykorzystałam papiery z Agateria Craft z kolekcji Magic Dreams oraz Oh Hello Spring. Nie typowo jak dla mnie nie ma tu wielu warstw papieru, a dzięki formatowi kartki DL dobrze widoczny jest piękny wzorzysty papier. 

Easter is coming soon, so it's time to make some  cards. 
My inspiration for you today is the Easter card with a wreath from sisal.
The card has the DL format, which I liked very much recently because of the new possibilities of arranging the composition. For the background, I used papers from Agateria Craft from the Magic Dreams and Oh Hello Spring!  collection. Not typical for me, there are not many layers of paper here, and thanks to the format of the DL paper, beautiful patterned paper is clearly visible.










Produkty:

      


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)
Thank you for stoping by and have a nice day :)






2 komentarze:

  1. Piękna praca!! Ja też ostatnio zmieniłam format kartek z kwadratowych na DL, który daje inne możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...