piątek, 9 marca 2018

Wspomnienie wakacji - wpis Project Life |Summer memories - Project Life pages

Hej :)
Stwierdziłam, że troszkę odejdę od tradycyjnych sposobów wykorzystania papierów scrapowych i stempli - nie zrobiłam kartki, boxa czy innego papierowego cacka :). Zdecydowałam, że tym razem wykorzystam agateriowe dobrocie do wpisu Project Life.
Mam sporo zaległosci z zeszłego roku, zdjęcia leżą i czekają aż je dotnę :) - wena przyszła w samą porę, więc czas uporządkować zaległe wpisy. 

Hey there :)
I was thinking about something different than usually I create - no card, no exploding box or other paper composition :). I found a way for using Agateria's goodies and I decided to make Project Life pages. 
I have lots of arrears from the past year, photos are waiting to cut them - artistic flow came so that's the right time to catch up on my PL albums. 


Project Life to bardzo fajna i wdzięczna forma dokumentowania wspomnień, zapisywania Waszego życia zarówno codziennego, jak i tych wyjatkowych wydarzeń. Nie jest to typowy album, i na tym polega jego urok. Do komponowania ładnych wpisów trzeba postarać sie o odpowiedni papier, ozdoby i różne formaty zdjęć. Trzeba przeznaczyć na to trochę czasu, ale uwierzcie mi - WARTO. 

Project Life is a very nice way of documenting Your daily life and special events you attend to. It's not a typical photo album and that's why this is sooooo great fun! To compose your PL pages you need to have nice paper and embelishments (stamps, stickers, cutting elements) and various sizes of your photos. It takes some time but believe me - it's worthy of it. 



Do skomponowania mojego wakacyjnego wpisu użyłam przede wszystkim papierów i stempli Agateria Craft. Są to papierowe kolekcje Oh, hello spring! 4/6, 5/6 i 6/6elementów z arkuszy do wycinania Romantycznego i Morskiego oraz stempli zestaw angielskich napisówNie pamiętamy dni... oraz stempelka kratka 1

To make my holiday PL pages I used mostly Agateria products - papers and stamps: paper collection Oh, hello spring! 4/6, 5/6 and 6/6cuting elements Romantyczny and Morski and stamps: english sentences setNie pamiętamy dni... and kratka 1. The rest I found in my private goodies collection ;). 





Mam nadzieję, że Wy również spróbujecie użyć swoich papierów, stempli i innych kraftowych zdobyczy by stworzyć własne wpisy Project Life :).
I hope you will try to use your goodies to create your own PL pages :).


Pozdrawiam i do następnego razu!
Warm hugs!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...